Tuesday, June 7, 2011

just want to update

salam readers...


firstly,
aku geram!!
kenapa??
xtaw...




second,
cepat la habeh LI...
aku suka ja environment kat sini..
tp...
xperlu la kot cerita..




ketiga,
aku nak balik rumah..
walaupun tiap-tiap minggu aku balik.
aku tetap homesick


keempat,
aku tak suka orang-orang yang perasan diri depa best,
come on la..
kita ni manusia.
kadang kat atas..kadang kat bawah..




kelima,
aku budak baru belajar,
kalo salah mohon diajarkan,
tapi perangai aku ni aku tau teruk,
im trying to change.. but its takes time..


keenam,
tolonglah jangan duk buat baik dengan aku semata-mata nak take for granted.
bila dah tak mau duk buat tak tau kat aku.
aku cuba la jadi seorang yang kononnya tidak terasa.
walhal aku sangat-sangat  terasa.




ketujuh..
im try to treat people the way i want them to treat me.
tapi.
selalunya tak macam tu pun.
aku treat orang punya la baik.(xperasan ok!)
tp orang xmacam tu pun kat aku. 




**gambarxdapatdiuploadsebabkelembapaninternetyangmelampu**

1 comment:

  1. weit,ak ni JAT..ak bg ikan hang makan ..haha
    baek tak ak?kekek

    ReplyDelete