Sunday, August 7, 2011

~puasa~

salam readers..

sedap kan!! haha

alhamdulillah..

hari ini sudah hari ketujuh dibulan ramadan..

macam mana dengan puasa anda?

harapnya masih berjalan lancar dalam redha-Nya.

aku start puasa dalam umur 7 tahun camtu lah..

puasa yang yok tuh penah je buat. hihi.. budak2 kan mana reti pikiaq dosa pahala.

buka peti ais, telan air. (sungguh jahil ketika itu)

naik sekolah menengah duk asrama lak kena sahur kat DM, berbuka kat DM. 

bila weekend boleh balik then bila mai hari ahad bawa makanan bnyk2 tukar makanan dengan kawan2..

oh (saya rindu kenangan dulu kala =p)

duk kat matrik sama jugak.. xdak yang berubah pun..

tapi bila duk kat u.. dengan ada bazaar lagi mmg x ley saving. haha

dengan majlis berbuka puasa lagi..

tapi. alhamdulillah.. tahun ini dapat berpuasa penuh di rumah. alhamdulillah.

sangat seronok menyusun menu tapi bila hari keempat sudah tak keruan memikirkan menu.


**kasut and jeans dah beli** hehe


2 comments:

  1. amboi..baru puasa sminggu dh beli bju raya.aku pn rindu nasi tomato mak pah!

    ReplyDelete
  2. secara faktanya baju kurung xsiap g.. dah hnta kat tailor.. hihi..yang laen dah beli.. gedix kan? hehe..
    mak pah cakap kesian nya kat anak aku sorang tuh.. haha... **sila berbangga dapt jd sibling aku okeh!! haha

    ReplyDelete