Thursday, December 22, 2011

perempuan dan kereta

'perempuan ini reti bawa kereta ja, jadi papa apa pun tak tau buat'

aku adalah salah sorang yang amat anti dengan statement ini..
tapii......
insiden dua hari lepas membuatkan aku tersentak dan terpaksa la admit statement di atas.
aku pandai buh angin tayar *riak* isi air. cek minyak hitam. and etc.
tapi.
akibat kecuaian atau keghairahan aku. telah menyebabkan aku terlupa menutup lampu kereta.....
*rasanaktamparmuka*
kerana itu, mucullah heroin ku.. akak master bernama noorlee..
oleh kerana dia sudah berada berdekatan dengan tempt kereta ku,
maka kawan2nya menolong menghidupkan kereta yang tak mau hidup itu.
akhirnya... dah ok n seronok..

kenapa tak minta tolong coursemate lelaki??
sebab.. the main reason.. MALU!! haha..
kawan aku cakap aku ni malu.segan tak betempat.
ego?? haha.. i dont think so.
sebab tak rapat sangat pun.
tak kan lah tiba2 bila susah baru nak contact bagai.
reason lain.. MALU JUGAK.
yang tu ja reason dia benornya.

kenapa kak noorlee tu.
aku rasa senang dengan dia ja.
selalu sangat minta tolong dia.
xdak perasaan malu dah kat dia.
tapi dia nk habeh dah master dia.
bagaimanalah hidup ku tanpa dia disisi..=(

and now. im safely arrived home. untuk cuti study week ni. amek  mood nak study.
tq sp bumi. kerana bawa saya dengan selamat.

*tiada sebarang gambar. kerana aku pakai hp mahal sangat*sekian

1 comment: