Monday, January 10, 2011

cerita hati

Hari ini sudah minggu kedua ak di bumi Terengganu… assignment?? Mesti lah dah dapt..
Hari ini jugak aku sedar bahawa kita takkan dapat dua benda paling kita nak dalam satu masa… huhu.
Menyesal tu tak adalah.. 
Cuma sedikit terkilan..=(
Tapi hidup harus diteruskan dan semoga perkara ini dapat mematangkan aku dalam membuat sebarang keputusan yang penting2 dalam hidup aku…**sigh**


Meeting lepas telah diberitahu bahawa trening untuk handball akan dimulakan pada setiap malam selasa… ada dua open kat perlis dan kat Sarawak..
 xtaw lagilah sama ada dapat pergi atau x… huhu..
u aku jugak akan buat open.. dan kalau mengikut draft tu.. aku ajk tugas2 khas.. 
aku memang suka sangat maen handball ni ok.. tp.. now..I gain my weight… huhu.. 
x aktif macam dulu dah…
x terer macam dulu dah..
xboleh fly macam dulu dah..
xkuat macam dulu dah...
xjadi star macam dulu dah...
 huhu.. geram sangat  dengan diri sendiri..
adakah ini petanda diri ini semakin muda… haha.. 
 sebab laen ak rasa kurang seronok nak maen adalah disebabkan oleh masalah rabun aku... dulu aku pakai contact lens.. n mata aku jadi sakit yea... gatai2.. so ak x mao la pake dah.. tp xkanlah nk maen pake spec kan.. alamatnya nanti... duk keja tukaq spec ja sbb patah.. huhu...

malas nak pikir.. dan hanya akan mula berfikir pabila selasa tiba...huhu




No comments:

Post a Comment