Wednesday, February 2, 2011

aku+ada+alia+fad

ok.. entri kali ni ak nk stori sal rumate2 aku yer.. ak kenal mereka2 ini selepas 2 minggu aku dftar masuk asmara,,,, 2 minngu ok ak tggal sorang2 dalam bilik... itu tipu ja  sbb ak adalah seoarng yang penakut ok.. hehe
orang pertama yang masuk dalam bilik tu slepas aku ialah syuhada ali a.k.a ada...
 

then.. lepas dia ni.. muncul sorng lagi lak nama dia alia... for the first time aku terserempak dgn dia ni kat tgga hostel... sbbkn time tu mood aku baik.. so aku senyum kambing je kat dia... hehe.. then.. bila masuk bilik.. fulamakatak... dia ni rumate aku la... huhu...
 

orang yang paling last join da room is fad... mula2 dia ni senyap jer... or kami yg terlalu bising?? erm....
lama2 baru la keluaq suara sket...
 

jujur la ye.. aku time first time tu rsa sgt kekok dgn depa suma ni... but at last.. bnyk gak xtvt yg kami rajin duk buat.. 
joging mnjadi favourite satu ketika dulu....



 

kami kenal baru +-5/6 bulan jer baru... tp masing2 ada cerita masing.. hehe... tengok movie sama2 time study week... huhu.. sangat teruk.... kami slalu jer join xtvt2 kat bumi UMT tu... saja memeriahkn suasana.. n mengeratkan lagi bonding between us...





 

last xtvt kami b4 balik CNY.. stay at kemaman for 3nites.... disebabkn hanya Ada sorg jer org terengganu.. so.. kami decide lepak umah dia jer.. happening kot...




 

now.. we all happily spend our holidays at home...
and hope our frenship will last forever..........




No comments:

Post a Comment